WELKOM OP MIJN BLOG

Leuk dat jullie even langskomen op mijn blog. Kijk rustig rond en laat een berichtje achter. Veel plezier, Annie

dinsdag 6 mei 2008

SENNE

























































































































Dit is een mini-album over het eerste levensjaar van Senne.
Wat gebeurt er veel in zo'n jaar.
In ieder geval hebben wij allemaal van Senne genoten.
Lief , schattig, ondeugend maar altijd vrolijk.
Dit album krijgt zeker een vervolg.













4 opmerkingen:

  1. Annie, wat een prachtig albumpje is dit geworden, leuk om Senne zo te zien groeien in 1 jaar! Ik heb ook nog even zitten genieten van je dia-show: superleuk al die foto's, hiihiihii, dat rompertje met: wil je met mijn papa trouwen? Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi weer Annie! Je bent ook lekker "aan de doodle" geweest, keimooi!

    Groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even testen Annie, je weet wel waarvoor toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het werkt! Ik zie alleen dat de tijd verkeerd staat ingesteld.

    BeantwoordenVerwijderen