WELKOM OP MIJN BLOG

Leuk dat jullie even langskomen op mijn blog. Kijk rustig rond en laat een berichtje achter. Veel plezier, Annie

donderdag 24 juli 2008

BO

Dit album heb ik gemaakt voor ons petekind Anke.
Zij heeft sinds een jaar een hond Bo, waar zij en John stapel op zijn.
Elke week komt Bo 2 dagen naar Anke's ouders (Tonnie en Dorie)
Dan gaan wij donderdagsmorgens heerlijk met ons viertjes Nordic Walken hier in de bossen.
Dat is een echt uitje voor Bo.
Hier heb ik toen deze foto's genomen en als verrassing voor de verjaardag van Anke een mini-album gemaakt.










2 opmerkingen:

  1. leuk boekje heb je gemaakt anie, daar zal ze vast blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk boekje Annie dat papier vind ik zo leuk!maar alles wat jij maakt is wel om je vingers erbij af te likken!

    Groetjes Pina

    BeantwoordenVerwijderen