WELKOM OP MIJN BLOG

Leuk dat jullie even langskomen op mijn blog. Kijk rustig rond en laat een berichtje achter. Veel plezier, Annie

zondag 14 februari 2010

CANVAS ROOS EN JOEP

Roos heeft mij gevraagd om op haar 8-jarig verjaarsfeestje een klein workshopje te geven.
Wat lief vond ik dat. Het is een super leuke avond geworden met hieronder de resultaten.
Eerst heb ik als voorbeeld een canvas gemaakt voor Joep.
Die is nu ook blij natuurlijk.





















Deze gemaakt als voorbeeld






















2 opmerkingen:

  1. heel erg leuk... ik heb dit ook gedaan met mijn lln op school. Ze vonden dit ontzettend leuk om te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk Annie. Ik denk dat ze een hele leuke middag hebben gehad zeker een goed idee voor een kinderfeestje.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen