WELKOM OP MIJN BLOG

Leuk dat jullie even langskomen op mijn blog. Kijk rustig rond en laat een berichtje achter. Veel plezier, Annie

maandag 3 oktober 2011

CRAFTMARKT BIJ DE SCRAPHEAP

Stoffen bloemen, die ik heb gemaakt voor de nieuwe kamer van Roos.


Zondag 2 oktober was er een Open Dag met daarbij een Craftmarkt bij de Scrapheap in Sprang Capelle, vanwege haar 5-jarig bestaan.
Voor deze markt heb ik allemaal spulletjes gemaakt van stofjes.
Van die leuke hebbedingetjes.
Geurzakjes gevuld met lavendel







Geurzakje gevuld met lavendelAlbums waarvan de kaft is gemaakt dmv decoupage met servetten, de rug gemaakt met stofjes. Tas van lapjes met de techniek "Crazy Quilten"Al met al een super gezellige en leerzame dag met allemaal leuke nieuwe technieken.

3 opmerkingen:

  1. WAt heb je toch mooie dingen gemaakt Annie, en Sarah heeft zo genoten van je konijnen workshopje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa... ik heb er ook even naar staan kijken: het zijn mooie projectjes!

    xx Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent lekker bezig geweest. Heel mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen